دیروز اولین روز کاری میرمحمدی به عنوان استاندار یزد سپری شد. نخستین ساعاتش با آیین تودیع و معارفه گذشت و چند جلسه پشت سرهم و همچنین دیدارهایی متنوعی دیگری روز کاری استاندار را تکمیل کرد.

به گزارش یزدی نیوز، عموم مردم و شخصیت های یزدی دیروز اولین سکانس از حضور میرمحمدی را در مراسم معارفه تماشا کردند. هرچند برخی انتظارات بیشتری از او در بیان برخی جملات داشتند اما در مجموع سخنرانی کوتاه او نشان داد باید انتظار یک " مدیریت با شیوه متفاوت" در استان را شاهد باشیم.

سخنرانی خلاصه و مختصر او در معارفه نشان داد او بیش از آنکه به دیالوگ گویی تمایل داشته باشد نگاهش به فعالیت های راهبردی است. نکته ای که در فلاح زاده استاندار پیشین برخلاف آن عمل می کرد و خطابه های سخنرانی او بیشتر شبیه منبر روضه خوان ها بود که بعضا بیش از یک ساعت طول می کشید.

میرمحمدی تقسیم بندی خوبی برای سخنرانی اش داشت. نخست مقدمه ای با هدف پرزنت کردن خود ارائه داد. سپس چند چالش اصلی استان را به گونه متفاوت از سایرین بیان کرد و در پایان با تکیه برتوانمندی ها تصویری ایده آل و امیدوار کننده از آینده برای یزد ساخت.

این نمونه سخنرانی دقیقا اسلوب یک سخنرانی تمام عیار است. روشی که فلاح زاده استاندار پیشین اصلا اعتقادی به آن نداشت به عنوان مثال در سخنرانی مراسم روز خبرنگار از شرح جزییات عملیات فاو تا مراحل ساخت سد کارون  گرفته تا نیازهای جامعه حسینی در شرایط امروز ایران.

نکته دیگر عدم اشاره به مباحثی بود که دیگران قبل از وی از پشت تریبون بیان کرده بودند. او به هیچ یک پاسخ مستقیم نداد در عین حال با ارائه اولویت های کاری خود به همگان گوشزد کرد که دنبال حاشیه نیست و قرار نیست به هر کسی پاسخ گو و بدهکار باشد.

هرچند به جز چند نکته، برخی از سخنرانی میرمحمدی چندان راضی نشدند و تمایل داشتند صراحت بیشتری در سخنانش داشته باشد ولی زیرکی او در بیان مفاهیم و استفاده از استعاره و نمادها در سخنانش نشان داد یزد با استاندار متفاوت روبرو است.

میرمحمدی در روز اول کاری خود، نمایی خوبی از خود نشان داد ولی باید صبر کرد. آخر پاییز زمان خوبی است چراکه او بی شک تغییر مدیریت را کلید زده است. سخنرانی های بیشتری داشته است. دیدارهایی صورت میگیرد و تحلیل از شخصیت او رو می شود.

هنوز اواسط پاییز است .تا انتهای پاییز و شمردن جوجه ها زمان داریم.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا